حجم سیاه دونده

28/07/97 ساعت 00:15 خواب دیدم که از خونه قهر کردم، چمدون بستم، بلیط قطار گرفتم و رفتم. کجاشو نمی‌دونم، احتمالا تهران. ولی مریمم باهام تو راه‌آهن مشهد بود. از بین چیزهایی که برداشته بودم، فقط اینا یاد حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

28/07/97 ساعت 20:35 "تو مسیر پیش روی زندگی منتظر چی هستید؟" (به عبارتی می‌خواهید در آینده چه اتفاقی براتون بیفته؟) : "دوباره به نقطه‌ی صفر برگردم، صفری که هشت سال پیش داشتم. از این منفی رفتنا بهتره." حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 217 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

29/07/97 ساعت 18:50 بعد از مدت‌ها امروز رفتم دانشگاه. دانشگاه خودم نه، فردوسی؛ نشست علمی! تنفس تو هوای دانشگاه خیلی خوشمزه بود. وقتی رسیدم اول رفتم نماز خوندم و بعد رفتم آمفی‌تئاتر. از در نمازخونه که حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 216 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

30/07/97 ساعت 19:30

ما به خاطر درس و دانشگاه و امتحان نمی‌تونستیم بریم، الان تسهیلات هم میدن بهشون :(
خب منم ببرین :(

ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 283 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

30/07/97 ساعت 19:30 کاملا واضحه که کشش کار تمام وقت رو ندارم. روزهایی مثل امروز که هم صبح میرم هم عصر، نه اینکه جسما خسته بشم، ولی شبش شدیدا خلوت و سکوت می‌خوام. و سکوت نایاب‌ترین متاع خانه‌ی ماست. حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

1/08/97 ساعت 14:30 یه اتفاق غیرمنتظره باعث شد من امروز سر از دانشگاه و ساختمان قرشی دربیارم. حقیقت حقیقت اینه که رفتم ببینم چی میگن دقیقا. ببینم مردم چجوری از حقشون دفاع می‌کنن و شاید کمی یاد بگیرم. حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 233 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

1/08/97 ساعت 20:30 یکی از مریض‌هامونو کشتن، امروز صبح. شاید همون وقتی که من تو طبقه‌ی سوم ساختمان قرشی تو جلسه‌ی مثلا هم‌اندیشی و تعامل و اعتراض و از این قبیل نشسته بودم. یا شاید اون موقعی که داشتم ب حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 222 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

1/08/97 ساعت 23:00 از وقتی آنفالوتان کرده‌ام، دستم را می‌زنم روی نوار بالای صفحه‌ی کروم، اسپیس را به چپ می‌غلتاتم تا حروف اجنبی ظاهر شود و آن‌وقت انگشت اشاره‌ام بین r و a و s و h و p و b و m و n و c حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 276 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

2/08/97 ساعت 19:15

دخترعمه‌ی منم انقد لاغر بود که داشت می‌مرد، عروس که شد توپ شد، مثل شما!

+ خطاب به خانم روانشناس

ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 228 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

2/08/97 ساعت 19:20 گاهی فکر می‌کنم جالب بود اگه یکی مثل خودم می‌دیدم. لطفا به ادامه مطلب نروید، چون ممکن است هوس کنید و دسترسی نداشته باشید و من گناهکار شوم! [تو وبلاگ خورشید خانوم خوندم :)] حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 232 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

2/08/97 ساعت 22:47 یه دوجین شکلات داغ خریده بودم، حدود پونزده روز پیش، برای اولین بار. دوتاشو توی یه لیوان بزرگ آبجوش ریختم بد بود، حس می‌کردم آب‌کاکائو می‌خورم. دفعه‌ی بعد تو شیر ریختم مزه‌ی شیرکاکا حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

خب، واقعیتش من نمی‌دونم چرا قلقش از دستم در رفت و شد آن چیزی که مثلا قرار نبود به این زودی‌ها بشود! ستاره روشن شد و هزار بار امتحان کردم بلکه خاموشش کنم و نمی‌دانم چرا نشد. علی‌ای‌حال دوستان ما را حس حجم سیاه دونده...

حدود یک سال پیش من با تعمق در اوضاع منزل به این نتیجه رسیدم که خونه‌ی ما پیر شده! این پدیده برای خونه‌هایی پیش میاد که بیشتر مادر یا گاهی پدر و یا هردو به ضرب‌المثل "صد روز به بار، یک روز به کار" معت حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 220 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

به حول و قوه‌ی الهی، دارم ترشی درست می‌کنم. فقط هنوز دبه‌شو نخریدم، گلپی (گل‌کلم) نخریدم، کرفس نخریدم، هویج نخریدم، گوجه نخریدم، سرکه نخریدم، سیر نخریدم، جعفری و گل‌پر هم نخریدم. بقیه‌ش ردیفه، آبش خر حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 287 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

آیا واقعا این انصافه که یه آدمی که ساعت یک بامداد گشنه‌ش میشه و از تو یخچال خالی فقط یه شیشه مربا پیدا می‌کنه رو با چالش باز کردن درب شیشه‌ی مربا روبه‌رو کنیم؟

خاطرنشان کنم که بنده با متد اکتشافی خودم خیلی راحت درب مربا رو باز می‌کنم، منتها این یکی واقعا سمج و لجوج بود. جوری که تا بازش کنم بیشتر گشنه‌م شد!

ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 235 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

"یک بالش برای من بیاور." "ساعت هشت و نیم است." "امشب شام چی داریم؟" اولین جملاتی که من دیکته کردم و آقای تایپ کردن. حدود یک ماه پیش. خودشون شروع به تایپ تو گوشی مامان کرده بودن که منم مشتاقانه نشستم حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 250 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

تو این چند روز چند دفعه رفتم تا مرز گریه و برگشتم. نمی‌دونم، من این شکلی نبودم. من بعد از دو سال رفتن، هنوز در حال بهانه‌گیری و اشکال‌تراشی برای این سفر بودم. هنوز می‌گفتم اربعین با غیر اربعین فرقی ن حجم سیاه دونده...
ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 199 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

راستیتش گاهی از خوم شاکی میشم که چرا فلان حرف رو زدم و فلان کار رو کردم. (بی‌ربط به فکر اصلی: هه، حتی الان نگران اینم که کسی بگه نچ‌نچ! شب اربعین به‌جای تسلیت و پست اربعینی چه روزمرگی‌های بیخودی نوشت حجم سیاه دونده...

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 204 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

پروردگارا

. حق‌پذیری
. حق‌گویی
. قدرت دفاع از حق
. و مقابله با ناحق

به من عنایت کن.

ما را در سایت حجم سیاه دونده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 9monologue9 بازدید : 207 تاريخ : شنبه 18 اسفند 1397 ساعت: 22:20

دیشب با مامان و آقای رفتیم پیاده‌روی. برگشتنی رفتیم میوه بگیریم. من چشمم افتاد به خرمالو. چند روز پیش فکر کنم تو وبلاگ مریم خونده بودم که خرمالو بهترین میوه‌ی جهانه یا همچین چیزی. من تا حالا خرمالو ن حجم سیاه دونده...